tirsdag 8. februar 2011

Dagens trim


Idag har jeg og Tobias akt ned til barnehagen (Tranby - Lierbyen). Rett og slett pga mye snø og et reservedekk på bilen som desverre er sommerdekk. Så da tok jeg ikke sjansen på å kjøre nedover. Tobias synes det var kjempe stas og ake full fart nedover, og det synes jeg også :) Når vi kom ned til bunn av paradisbakken (hos Hilde) møtte vi på avdeling til Tobias, noen vi på forhånd hadde avtalt. Der fikk de barna som ville, få sitte på hesteryggen, og kaste snøballer til Mira og Kira. Etter kos med dyrene, tuslet de tilbake til barnehagen. Tobias synes ikke det var så stas, ble nok litt feil for han å bli levert der istedet for i barnehagen.
Etter en kaffekopp hos Hilde, tuslet vi hjemover igjen. Var ikke like gøy å gå opp paradisbakkene, som å ake ned. Hilde og Mira ble også med på vei oppover. Det var tungt å hoppe i snø til knærne, og paradis bakkene er ganske så bratte.

Vel hjemme og ganske så sliten, ventet en gårdsplass FULL av snø på å bli måkt.
Nå er jeg endelig ferdig, og skal slappe av en times tid før jeg skal tusle ned igjen for å hente Tobias. Satser på at Christian kan hente oss i barnehagen, for opp paradisbakkene en gang til, det frister absolutt ikke!

Senere i kveld blir det håndball trening, gleder meg til det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar