torsdag 22. april 2010

Ble ingen flytur i dag nei...


Idag skulle egentlig jeg og Tobias ta flyet til Bergen. Men våknet til beskjeden om at Flesland (flyplassen i Bergen) var stengt. Dette er jo, for de som ikke vet det, pga vulkan styret på Island. Men har booket oss plass på 3 flyet i morgen, så da får vi se...

Jeg har nå allikevel hatt en fantastisk dag :)
Dagen startet svært dårlig! Først med dårlige nyheter om avlyst fly, så måtte alt pakkes ut av kofferten igjen, jeg er litt småsyk og Tobias var ekstremt sur og sint i dag. Noe som jeg regner med skyldes mor sitt dårlige humør. Selv om jeg på alle mulige måter prøvde så godt jeg kunne å skjule det med lek, tøys og kos. Men det er en smart liten guttunge jeg har, så det hjalp tydeligvis ingenting. I 12 tiden kom Jenny, og da ble Tobias straks i strålende humør igjen. Han synes det er stor stas å få besøk av bestemor ja :)
Etter en kjap tur på butikken, ble vi med Jenny hjem. Hun bad oss nemlig på hjortestek, og det sier vi selvfølgelig ikke nei takk til. Stein gikk tidlig fra jobb i dag. Så Tobias har vært ute å trimmet bestefaren sin i dag ja :)
Etter en deilig middag, dro jeg og Camilla ut å trimmet Lukas og Craker. Kira ble også med, hun synes det er stor stas og få bli med ut å trimme hestene, og er så flink! Jeg synes det var utrolig deilig, er så lenge siden jeg har vært ute å ridd nå. Har nå bestemt meg for at dette skal gjøres oftere :)

Nå skal jeg se paradise hotel og så må jeg vel pakke litt igjen. Er veldig spent på om vi kommer oss avgårde i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar