tirsdag 20. april 2010

Nå er det lenge siden...

Nå er det en god stund siden jeg har blogget. Grunnen er rett å slett at jeg ikke får tid. Det høres sikkert rart ut at jeg som er hjemme stort sett hele dagen, ikke får tid. Men det gjør jeg rett og slett ikke. Tobias tar jo all min tid fra vi står opp til 8 om kvelden. Og når han sover på dagtid, er det alltids en hel haug av husarbeid å gjøre. På kvelden etter han er lagt, krever Kira sin oppmerksomhet. I tilegg til at jeg er skikkelig tv slave. Og vips, så er det natta. Synes dagene går så fort nå. Rekker bare å stå opp og plutselig er det natt igjen.

Tobias vokser og vokser. Og har nå blitt 8 mnd, stor og fin gladgutt :)
Siden sist jeg blogget, har han lært seg: å krabbe, sitte selv, vinke, vise hvor stor han er og han er SÅÅÅ STOR, Bite seg i stortåa, Dra av seg bleia (noe mammaen synes er svært slitsomt) og å knipse med tunga, noe han er svært stolt av :)

Nå er det sykdom gående i huset her. Tobias startet sist uke med feber, snørr og hosting. Var så helt frisk i nøyaktig 4 dager, før det var på`n igjen. I tilegg har også jeg fått denne forkjølelsen. Er forferdelig slitsom å være en syk mamma med ett sykt barn. Men forhåpentligvis blir vi nok snart friske igjen.

forige uke hadde jeg min egen lille vårdugnad i hagen, og vi har tilbragt mange koselig timer i hagen, i solsteika nå de 2 siste ukene. Er så deilig å kunne sitte ute igjen og kjenne at sommeren sakte men sikker kommer luskende. Blir i så fantastisk godt humør når himmelen er blå og sola varmer. Og mitt gode humør smitter helt tydelig over på Tobias også. Har tatt ut lekegrinda hans i hagen. og han ligger der stor fornøyd, ser opp på himmelen og gliser :) Kira er også strålende fornøyd med å kunne være så mye ute igjen. Hun storkoser seg og fyker rundt på jordet med ballen i munn.

På torsdag skal jeg og Tobias til Bergen, så nå venter vi spenningen på svar fra sas om flyet vårt kommer til å gå. Synes egentlig det er litt skummelt og skulle ut å fly nå. Leste på vg nett i stad om at, bare i dag har det vært 4 nødlandinger pga tragediet på Island. Men 8 timer på tog med en liten en, er langt fra fristende. Så da blir jeg nok nødt til å bite tenna sammen og tråkke inn på flyet, som helt sikkert går strålende fint!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar