tirsdag 31. mai 2011

Å jobbe med barn er den beste jobb man kan ha!

Idag når jeg sto opp var jeg sikker på at jeg skulle ha en fri dag. Fikk kjørt Tobias i barnehagen og dro rett hjem. Dro på meg joggebuksa, ordnet en god frokost og satt på film, og så ringte telefonen... Sykdom, så spørsmål om jobbing. Sa ja, men akkurat etter å ha lagt på må jeg innrømme at jeg angret litt. Etter en natt med svært lite søvn, en morgen gretten unge, en sliten mamma og regn vær, så var vel egentlig ikke humøret sånn helt på topp. Og ihvertfall ikke siden jeg var så forberedt på en skikkelig slappe av dag.

Men det går da ikke ann å være gretten når du kommer på jobb å blir møtt med 20 klemmer av herlige, smilende og glade barn! Og disse flotte kunstverkene jeg fikk idag:


"Du skjønner at vi er ikke så flinke til å skrive enda. Så da lagde vi et hjerte, for det betyr at vi er glad i deg. Også skrev vi navnet vårt på det, FOR DET KLARER VI!" *smelt*



"Jeg tegnet deg jeg. For du er nesten en sommerfugl, sånn bortsett fra at du ikke kan fly da" :D herlig!


Finnes det egentlig noen bedre jobber eller? Er ikke mange som får så mange klemmer, gullkorn, "gaver" og kjærlighet på jobben som vi som jobber med barn får.

Etter en super dag på jobb, lek og kos med min lille skatt og noen timer foran tven, tar jeg nå kvelden. Og gleder meg til morgendagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar