fredag 20. mai 2011

venting

Ja nå er Tobias å koser seg hos mormor, morfar og tante Dolly.
Kira er på hyttetur med Hilde og Mira.
Pus er på besøk hos Siri og alle puse vennene.
Og jeg... jo jeg sitter å venter på å komme inn på Drammen sykehus. Og her er det kø idag! Nå har jeg ventet i 2 timer og legen kom akkurat å sa at jeg måtte nok regne med 2 timer til. Er godt jeg tok med dataen :)
Det var denne rumpa igjen da... For 4 år siden fikk jeg en cyste på halebeinet og måtte operere. Og i løpet av det siste året har jeg måtte operere 4 ganger. Nå er det kommet ny kul og kroppen er betent. Så da blir det pån igjen da! Hva det kommer av er det ingen som kan svare på. Så håper på at de kan få fjernet alt og at jeg kan bli helt ferdig med dette nå.

Må nesten fortelle om gårsdagen morning og...
Jeg våknet av Tobias "mamma, æsj..." Og jeg skal love at det var æsj ja. Gutten hadde tatt av seg bleia, bæsjet, for så å male de hvite veggene brune! Så nå er det bare hele pysjer på den lille kunsteren min, så han ikke klarer å få av seg bleia selv :)


lille rampe elsklingen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar