lørdag 7. januar 2012

Kinotur

Etter mye mas fra storesøster, får jeg vel bli flink til å oppdatere litt her igjen :)

Idag har jeg vært på kino med Oscar og Eli. vi har sett Alvin og gjengen 3, som var en smule skuffende. Men hadde absolutt en super dag :)
Tobias koste seg oppe hos mommo,moffo og tante Dolly. Gleder meg til han blir stor nok til kino også.
Ble middag på mc donalds i dag med Tobias, mamma og Camilla, før jeg og Tobias dro hjem for å se barnetv og spise lørdagsgodt.
Når barnetv begynte (Fantorangen) skrudde jeg på dataen for å sjekke siste nytt på facebook. Etter 5 min begynte Tobias å synge "mamma er her, og Bias er her, Og ikke koslig at dataen er her". Og det er jo helt sant det! Da hadde mammaen vært borte hele dagen, for så å gå hjem å sjekke facebook :0. Var bare å skru av da.

Etter barnetv, fant Tobias frem kameraet mitt " mamma knipse, Bias og Kira?" Så da ble det litt bilder i dag:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar