søndag 22. januar 2012

P- fest

I går var jeg på "Varden" og feiret Tina sin forsinket 26 års dag :)
Hun hadde temafest (P-fest) der alle måtte komme utkledd som noe på P. Jeg elsker jo sånne fester :) Og i går gikk jeg faktisk på fest i en onepeace :) Verdens styggeste men mest behagelige klesplagg. Var så deilig å bare dra på seg den, uten å måtte stresse med både sminke og det å finne riktig antrekk. Jeg hadde jo selvfølgelig "pyntet" onepeacen, så jeg ble en pepperkake :) Vant premien for morsomst kostyme. Og var selvfølgelig stas å vinne, "ulempen" var at premien var en flaske musserende vin som var altfor god, og premien kom sent. Så ble en mindre morsom dag i dag :)Og når jeg i tilegg våkna til 10 meter nysnødd (det føltes ihvertfall som så mye), så ble starten på dagen enda litt verre, ble jo den måkejobben! Jeg er veldig glad i snø, men så mye da....



bursdagsjenta



pepperkaka og piraten :)



min søte pingvin søster, Viktoria og Henrik






en anderledes ballonglek. Om å sprekke ballongen med hjelp av forskjellige sex-stillinger






den altfor gode vinner vinen...



hele gjengen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar