lørdag 9. april 2011

En herlig ute-lørdag :)

Idag sov Tobias helt til 09.40 :) Så det var en helt perfekt start på en helt fantastisk lørdag.
Etter frokost gikk vi ut i hagen. Så deilig vær som det har vært i dag! Jeg har til og med blitt solbrent :) Fikk besøk av verdens beste naboer, Siri og Kajsa (4). Så ungene koste seg med lek i hagen, mens vi slappet av i sola med jordbær, druer og kjeks. Er så koslig å se hvor gode venner Tobias og Kajsa har blitt. De koser seg veldig sammen :) De leker så fint sammen og er så flinke til å dele med hverandre. Hvis en av de går å henter seg en kjeks, tar de begge automatisk med seg 2 stk og gir en til den andre. Det er flinke barn det :)

Etter litt lek i hagen tok vi med ungene på sykkeltur. Tobias synes det er helt topp å få sykle. Og sitter så stolt å vinker til alle vi går forbi.





Etter sykkeltur kjørte vi ned til Lierbyen og tok oss en lang tur med hest og vogn. Ungene synes det var så gøy, og det synes jo vi voksne også :)









Nå har jeg blitt så stor og tøff at jeg får sitte på hesteryggen uten at mamma holder meg.



Jan hadde parkert traktoren rett utenfor stallen idag. Det var ikke så dumt, for jeg er jo ikke noe glad i traktorer nei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar