søndag 10. april 2011

"jobbe jobbe jobbe"

Idag har jeg og Tobias raket løv og gjort klar hagen for sommeren :) Tobias var så flink til å hjelpe til. Gikk rundt med en liten mini kost og ødla alle haugene med løv. Selv synes han at han gjorde en god jobb, for gikk rundt og smilte så stolt og sa "jobbe jobbe jobbe jai".
Var jo bare å gi opp. Så vi dro med oss Siri og Kajsa på sykkeltur med stopp på alle lekeplassene i stedet. Ved lunsj tider tok vi en tur innom moren til Siri, og det var lurt! Hun hadde nemlig akkurat stekt vaffler :) Det var godt det.

Mens Tobias tok seg en formiddagslur fikk jeg raket ferdig i hagen. Og heldigvis kom lille Emma og en av hennes venninner innom for å gå med Kira. Så da fikk jeg jentene til å holde søplesekkene for meg, så jeg ble kvitt haugene før Tobias våknet igjen.

Var ute på enda en sykkel og lekeplassen tur med Siri og Kajsa når Tobias våknet. Har vært så deilig utevær denne helgen, og da blir man jo i så godt humør og får litt ekstra energi :)

Avsluttet en fin søndag med middag oppe hos mamma og pappa. Skinkestek, og det var godt :)
Nå står smågodt skålen klar på bordet og jeg skal slenge meg i sofaen og slappe av resten av kvelden. I morgen er det jobb igjen. Nå har jeg vært sykemeldt en uke, så gleder meg til å komme tilbake på jobb og se igjen alle barna.

Ønsker alle en fin søndagskveld!

Litt bilder fra dagen idag:









Babyhuska er fortsatt morsom, for da tør mamma å gi meg STOR fart






Jeg leker butikk med Kajsa. Jeg måtte gi Kajsa penger (steiner) og fikk tilbake pølser (kongler). Det lekte vi lenge, det var så gøy :)



Kira koser seg også på lekeplassen. Med mye oppmerksomhet og mange barn som vil leke med hu :)



2 gode venner *kose*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar