søndag 21. august 2011

For en super helg :)

Denne helgen her har vært travel, men helt super :)

På fredag fylte verdens beste gullunge hele 2 år!
Dagen startet med pakker og kake, og vi koste oss med en bedre frokost før barnehagen.




I barnehagen hadde Tobias med seg fruktspyd og muffins, og fikk en kjempe fin krone.
Var en fornøyd gutt som ble hentet av mammaen og tante Dolly.
Etter barnehagen dro vi rett på mc donalds å spiste og lekte sammen med Kristin, Emma, Eirik, Christian og Tina.
På kvelden fikk vi besøk av mommo, moffo og tante Dolly. Og da ble det mer gaver og kaker på den lille-store 2 åringen :)

På lørdag var den store feiringen!
Da var 30 stykker samlet i hagen til mommo og moffo for å feire gullungen. Og så heldige vi var med været :) Tobias synes det var både flaut og rart at så mange kom til mommo og moffo, men ble fort "varm i trøya" og koste seg veldig med både store og små.
Også så mye gaver og så mye fint han fikk!
Var en super feiring av verdens beste 2 åring, med pølser, kaker, goderi, dans og lek














På kvelden på lørdag var Christian snill og passet 2 åringen så jeg kunne ta en tur ut. Er jo elvefestival i Drammen, så måtte jo ned å sjekke om det var noe liv :) Og det var det!
Vi var en liten gjeng som lånte kjellerstuen til mamma og pappa. Der ble det drikking, sing star, mer drikke, latter, drikke, skravling, drikke og mer latter, MYE mer latter :) Var super koslig, og jeg hadde det så gøy.


Sure Sivert...






:)


jah... :)

Sånn i 11 tiden ble vi kjørt til Drammen, og der var det LANGE køer overalt. Kom oss til slutt inn på en bar og koste oss der :) Det første jeg ble spurt om når jeg kom inn døra var: "hei, du kan jeg få autografen din? Ja for du er hu sang-dama?" jaja, svarte jeg og skrev 3 autografer :) Ellers ble det noen drinker, masse moro fylleprat, dansing og synging. En kjempe koslig kveld :)
Og sånn for å toppe kvelden kom jeg hjem til et helt ryddet og rent hus :) Ja, det var ekstremt rotete her når jeg dro. Gaver, esker og leker absolutt overalt, og et kjøkken som det syntes godt at jeg har lekt bakemester på i 2 dager. Alt var ryddet og rent, det er barnevakten sin det :)

I dag våknet Tobias i 9 tiden med et "hei, mamma". Jeg svarte med verdens verste fyllestemme "hei, Tobias". Hehehe, Tobias lo og lo og prøvde så godt han kunne å etterligne stemmen min :)
Christian stod heldigvis opp med Tobias, og jeg fikk sove lenge :)

På ettermiddagen i dag tok vi turen ned til Drammen igjen sammen med tante Anita, Marit og Christian. Koste oss med pizza på Dolly Dimpels






Tante Anita hermer etter Tobias og tar ketsjup på nesa. Sjekk utrykket til Tobias :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar