mandag 8. august 2011

Hva skal man med menn???

Nå kommer et lite skryte innlegg :)

Jeg er nemlig MEGET fornøyd med meg selv i dag!
Stod opp tidlig (les: 07.15), for å få lille gull i barnehagen. Hilde kom i 9 tiden og vi satte i gang med ekstrem makeover i hagen, EKSTREM.
Etter 7 timer med riving, klipping, saging, luking, kjøring og ikke minst rygging med henger, til å fra dynga, så har jeg nå plutselig fått omtrent dobblet størrelsen på hagen :) I tillegg til at jeg faktisk fant ut at jeg har både bringebær busker og jordbær planter. Og bare det sier jo litt om hvor igjenngrodd det faktisk var her. Er ikke helt ferdig enda, så snille Hilde kommer i morgen tidlig også for å hjelpe meg med siste rest.
Ikke tatt noen bilder, i og med at vi ikke ble ferdig og hagen ser ut som en byggeplass nå. Skal ta litt bilder i morgen :)

Etter å henta lillegull, dro vi en tur innom for å si hei til mommo. Hun har vært i Spania i litt over en uke. Så Tobias var strålende fornøyd over at hun endelig er hjemme igjen (ok, jeg også) :)
Midt i middagslagingen kom Emma ned. Emma er Tobias sin "liksom-storesøster", min lille dyre og barnepasser og Tobias sitt store forbilde. Hun spiste middag med oss, underholdt Tobias, lekte med Kira og pus, så barnetv med oss og hjalp meg å få en trøtt og sliten gutt i badebalja. Han gikk helt i vranglås og ville ikke legge seg, men lille snille Emma fikk det til :)

Og nå... etter at Tobias var lagt tok jeg frem verktøy kassa og begynte å rette opp feil på diverse møbler. Ting som var skrudd sammen helt feil og skap som omtrent ikke gikk opp, er nå helt fiks ordnet. Og nei, det er faktisk ikke jeg som har skrudd det opp feil tidligere.

Etter en stund kom min gode nabo og venninne, Siri, ned. Det var satt seg fast noe hardt i støvsuger røret (?), og den var helt tett. Hun hadde vært på butikken der støvsugeren var kjøpt å hørt om hjelp, men nei... det fikk hun jo ikke. Så da måtte vi jentene ordne det selv da :) Det var faktisk veldig gøy, og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde et kameraet på. Må ha sett kjempe dumt ut der vi stod med skaftet på moppen og dro i røret så hardt vi kunne (mens vi hoppet). Men vi fikk det til! :) Det var en nylon strømpebukse som var årsaken til tett rør :)

For noen uker siden var jeg hos fotograf med Tobias og Kira, og idag kom cden med bider. Så da legger jeg ut et par bilder av mine skjønneste skjønne (dette er jo et skryte innlegg):









1 kommentar:

  1. Snufs....blir helt rørt her, jeg... Du skriver så fint. Er så utrolig glad for alt dere er for Emma, Eirik og meg <3 Setter stor pris på deg, Tobias, Kira og pus. Kos, Kristin

    SvarSlett