søndag 7. august 2011

små bein på lang tur

Idag når vi stod trosset vi regnet og gikk ut for å hoppe i søledammer, som er noe av det morsomste Tobias vet om. Han stråler når jeg tar frem regntøyet, for da vet at han at det masse bam (vann) ute. Selv later jeg som at jeg synes det er kjempe gøy, men jeg hater egentlig regn! Har heldigvis markise som kan trekkes ned over hele uteplassen ute. Så da kan jeg sitte tørt og godt og bare se på de små støvlene som løper og hopper i alt vann han kan se.

Etter masse plasking fikk vi koslig besøk av Jenny/bestemor. Bestemor og Tobias lekte lenge med garasjen og alle bilene, før vi alle satte oss godt til rette med litt mat og postmann Pat. Tobias har ENDELIG fått seg en ny favoritt serie, og godt er det, for jeg begynte å bli rimlig lei av drømmehagen :) Nå digger han Postmamm Pap!

Etter besøket gikk vi ut for å gå en tur med Kira. Jeg tok frem vogna men "nei mamma, gå jeg", så prøvde jeg med sykkelen men "nei mamma, gå jeg" Så ja, da gikk vi da. Og jeg er meget imponert over hvor langt han gikk, og helt uten klaging (foruten noe sklie-stopp). Vi gikk hjemmefra (nederst på Tranby), kirkelinja, opp til statoil Tranby og hjem igjen. De er langt å gå det for sånne små føtter.

Når vi kom hjem så vi postmann Pat for 2. gang i dag mens vi spiste kveldsmat. Og man blir visst sulten av å gå så langt for han spiste 4 hele skiver!

Nå sover lille sprekingen min, og blir nok tidlig kvelden på meg i dag og. Må være uthvilt til ekstrem makeover i hagen her i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar