fredag 14. januar 2011

da var vi i gang...

Idag ble jeg ringt opp av barnehagen til Tobias, med beskjed om at han hadde feber og sikkert ville hjem. Har ventet på den tlf hele uka egentlig, alle på avdelingen til Tobias har vært syke. Så hadde egentlig liten tro på at han skulle være den eneste heldige, den eneste som slapp. Men hvorfor akkurat idag da?! Vi som hadde så mange planer for helgen. Det passer i grunn aldri bra at ungene blir syke, men nå var det meget dårlig timet ihvertfall.

Hjemme har det gått i potetgull, cola, kjeks, banan, saft og DRØMMEHAGEN selvfølgelig! Jeg er ekstremt lei av de dvdene, og spesielt av konglene "meme meme meme meme". Men jeg er også UTROLIG glad for drømmehagen. Hva skulle jeg gjort uten, og ihvertfall idag! Tobias elsker den serien og sitter klistra til skjermen. Når de 3 episodene var slutt ble det hyl og skrik igjen med engang. Og den måtte settes på på nytt. Så takk for kjempe fin underholdning og barnevakt, kjære hopsi daisi, makka pakka, hinkel pinkel og resten av gjengen!

Etter mange timer med drømmehagen og kos, var det leggetid. Feberen var på 40,2. Så det ble en stikkpille på lillemann. Når han havnet i seng, var det ikke en lyd. En kjempe trøtt og sliten gutt som sover godt nå, og håper det holder seg sånn natten ut.

Selv har jeg sittet på nett å lest om feberkramper, svineinfulensa og div skumle greier. Men det tror jeg skal legge fra meg. Merker jeg blir veldig engstlig når lille gullet mitt er syk, men da hjelper det jo ihvertfall ikke å bla på nettet. Det er nok bare helt vanlig feber og om et par dager løper han nok rundt her igjen :)

Legger med et par bilder av pasienten min, som følger ivrig med på drømmehagen :)



2 kommentarer:

  1. han ser litt varm ut på de bildene ja, uff stakar lillegutt.. sender en STOOOOOOR KLEM fra tante :D

    SvarSlett
  2. Hei Stine :) Vil bare fortelle at jeg følger med på bloggen din selv om jeg ikke er så god på å legge igjen noen spor. Er så koselig å lese, så fortsett å skrive :) Klem fra JB

    SvarSlett