søndag 9. januar 2011

i am back!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Satt netopp å leste gjennom tidligere innlegg, og det var så gøy. Det var så mye jeg hadde glemt, dette året har bare rast avgårde! Så nå skal jeg bli flink å blogge igjen, får å bevare alle gode minner i denne travle småbarnstiden. kan jo starte med helgen...

Fredag hadde jeg fin fint besøk av Christian (som har vært her hele helgen), Ida og Tina. da ble det skravling, spilling av Buzz, mer skravling, masse snacks og enda litt skravling. En veldig koselig kveld!

Lørdag var det Stine og Oscar dag. Oscar på 9 år, bestemte at vi skulle på Megazone og spille laserspill. Vi tok med oss Christian og Even (en kamerat av Christian) for å få noen å spille mot. Det var utrolig gøy! Og JEG VANT den siste runden :) Etter en time med krabbing, hopping, løping og pang pang, dro vi hjem til meg. Der koste vi oss med film ( kung-fu panda), pizza og masse goderi! Tobias koste seg med mormor og morfar denne dagen.


Søndag var det Stine og Eli dag. Eli på 7 år bestemte at Tobias også skulle få være med på dagen vår. Han synes jo det er kjempe stas med Eli, så det var han nok ikke lei seg for. Vi startet dagen med aking ned paradis bakkene. Så ble det en liten ridetur på Eli, før vi tok turen hjem til meg. Mens Tobias tok formiddagsluren sin, koste vi oss med film (Lotta) og masse goderi! Når lillegull våknet ble det pizza og bygging av duplo tårn helt opp til taket! Slenger med et bilde av Oscar, Eli og Tobias tatt 3. juledag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar