tirsdag 18. januar 2011

nå er vi lei...

Er så lei av feber, oppkast, hodepine, magevondt og søvnløse netter!
Tobias hadde høy feber både fredag og lørdag. På søndag var han helt i slaget igjen, og vi var en tur oppe hos mormor og morfar og spiste deilig skinkestek :)
Natt til mandag var det min tur. Våknet i 5 tiden av skikkelig magevondt, og tilbringte resten av natten hengende over doskåla! utpå dagen på mandagen kom også feberen. Så har ligget rett ut og hver minste bevegelse har ført til en tur til over doskåla. Nå er formen litt bedre. feberen har gått ned og maten holder seg i magen. Så i kveld kommer Tobias hjem igjen :) Han har kost seg med mormor, morfar, tante Camilla og onkel Thomas fra i går.

Jeg er veldig heldig som har så mange snille mennesker rundt meg, har fått så mye god hjelp disse dagene med både Tobias, Kira og meg selv!



Camilla og Thomas var nede å lekte litt med Tobias på lørdagen, så jeg fikk dratt på butikken og henta Kira hos Hilde og Mira. Når jeg kom tilbake var det mange fine bilder på kameraet mitt :) " du skjønner det, at jeg vil gjerne havne på bloggen din jeg også" Så nå, Camilla, nå er du her :)

1 kommentar:

  1. Camilla (Tante Dolly)19. januar 2011 kl. 19:13

    Takk kjære søster, var på tide :) Hehe..
    Håper du snart blir frisk da, og når jeg blir frisk skal Tobias og jeg ta den dagen vår !

    Stor klem<3

    SvarSlett