mandag 10. januar 2011

Kjekstadmarka


Mens Tobias koste seg i barnehagen idag, tok jeg med meg Kira og langrenn skiene å dro til kjekstadmarka. Kjekstadmarka ligger like ved liertoppen og er et helt ypplig sted for å gå langrenn. Ikke så altfor mange bratte bakker, og mange forskjellige løyper å kunne velge mellom. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å gå inn til ROS hytta (en mil), til tross for at det er år og dager siden sist jeg hadde ski på beina. Det tok bare 20 min før jeg kjente at skuldrene og armene verket, hadde helt glemt hvor slitsomt det er på ski! Men sta som en geit, fullførte vi runden :) Var veldig stolt når vi omsider kom frem til bilen. Etter skituren tok jeg og Kira oss en tur ned til Hide og Mira. Hundene lekte litt mens vi skravla og skravla.

Etter henting i barnehagen og en rask dusj, dro vi til Liertoppen og spiste middag. Nå er lillegullet mitt lagt (men sover ikke)! Så nå skal jeg, sofaen og Kira kose oss foran tven :)

3 kommentarer:

  1. hehe så koselig.. ikke verst at du klarte den turen :P vi må jo få funnet på noe en dag.. nå som jeg er singel å greier :P hehe.. du får kose deg i kveld :):) og gi tobias en stor klem fra tante :D

    SvarSlett
  2. Nei var og er skikkelig stolt over å faktisk ha gått 1 mil på ski :)
    ja det må vi, du kan jo komme opp hit en dag da. så kan vi planlegge noe sprell :)
    Tobias hilser tilbake til tanten og slenger ett kyss :)

    SvarSlett
  3. hehe, ja det kan jeg gjøre :p tar å ringer deg en dag vettu ;)

    SvarSlett