tirsdag 11. januar 2011

Kjære virus, du er IKKE velkommen hit!



Idag når jeg hentet Tobias i barnehagen, var han den eneste ungen igjen på avdelingen. det var 8 syke barn som ikke hadde dukket opp idag, og 5 barn som var blitt sendt hjem i løpet av dagen pga oppkast og feber. Så da er det bare å krysse fingrene for at Tobias er den eneste av 14 barn som slipper unna (men vi tviler litt på det).
Idag er han ihvertfall IKKE syke, full fart og i overkant mye energi!
Selv har jeg sovet bort nesten hele dagen, jeg er nemlig ikke like heldig som Tobias.
Men er så mye bedre å være syk selv, enn å ha syke barn!

Når vi satt å spiste kveldsmat, kom mamma/mormor på overaskelses besøk med kokosboller og klær til Tobias. Så da fikk lillegutt være litt lengre oppe, måtte jo få leke litt med mormor.

slenger med et par bilder fra ettermiddagen vår idag :)

Tobias fikk en av yndlingsrettene sine til middag idag, pølse og pommesfrits. Også har han blitt så flink til å spise selv :)



Deilig å kose med Kira :)



Tobias synes det er kjempe gøy å gå rundt med sekken på ryggen



Nå har akkurat lille skatten min sovnet, og det blir snart senga for meg også :)


Sovende barn er noe av det herligste som finnes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar