fredag 21. januar 2011

på bedringens vei :)

Nå er Tobias helt i slaget igjen, og det er full fart! Nesa hans er også virkelig i slaget om dagen. Skjønner ikke hvordan det er mulig at det skal komme SÅ mye snørr, ut av en SÅ liten nese!

Formen min begynner å bli bra igjen den og. Litt slapp, etter 5 dager uten matlyst. Og potte tett. Men det spiller ingen rolle, jeg gleder meg over å være på bedringens vei. Og satser på at all energien kommer tilbake i løpet av helgen.



I dag har vi hatt koselig besøk av Camilla J :) Tobias synes det er kjempe stas å få besøk og å få leke med tante. I dag har vi kledd oss ut, det synes Tobias er så gøy. Da går han ut i gangen, finner frem mine uteklær, og drar på seg skjerf, votter og luer. Kommer inn i stua og viser seg frem, og da må alle le og klappe :) Jeg rekker aldri å få tatt bildet før han har dratt alt av seg igjen.

Tobias kledde ut Kira også, med litt hjelp fra mammaen :)



I løpet av den siste uka har det kommet en del nye ord fra Tobias:
- mo-mo (mormor)
- tante
- bæsj
- få
- 1-2-3

Han vokser altfor fort! Hvor har det blitt av den lille babyen min? Nå forstår han det meste jeg sier, løper rundt og gjør seg forstått med ord og tegn. Det er helt sprøtt hvor fort de vokser, og hvor fort ting skjer. Er en kjempe gøy tid!

Nå er det natta her! Så jeg er uthvilt og klar for helgens lek og kos med verdens beste unge <3

1 kommentar:

  1. hehe ja han er i ganske full fart om dagen :) kjempe morro å se han igjen i dag :):) gleder meg til å komme neste gang :) stoooor klem fra tante camilla

    SvarSlett