mandag 24. januar 2011

Dagen jeg har ventet lenge på...


Idag var jeg og Tobias skikkelig trege med å komme oss i barnehagen. Stod opp sent og så på film mens vi spiste frokost. Er deilig med en rolig start på ny uke :)
Når jeg omsider fikk Tobias i barnehagen (10.20), tok jeg og Kira oss en tur til Hilde. Etter en times skravling, ble det tur. Jeanette og Elias ble også med på tur. Er så deilig vær om dagen. Ser snøen sagte men sikker smelte, solen varmer og tempraturen er herlig. Og det blir man i veldig godt humør av :)

Tobias ble hentet tidlig idag (kl 2), og da tok vi oss en tur på Liertoppen. Spiste pizza og besøkte tante Dolly på jobb.

Til barnetv i dag, kuttet jeg opp masse forskjellig frukt. Det var eple, banan, pære, drue, mandarin og kiwi. Man spiser så mye mer når det ligger ferdig kuttet, og da smaker det også mye bedre :)




Etter bading og legging, kom det jeg har ventet på lenge. Hotel Cæsar sin sesong åpning :) Har følgt med på hotel cæsar fra det startet, og er jo blitt helt hekta. Kjempe teit, men har virkelig gledet meg til denne dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar