fredag 28. januar 2011

sem og barnefri

Idag har jeg og Camilla gått rundt sems vannet med hundene. Det var ekstremt glatt, så brukte nesten 2 timer på en runde som normalt ville tatt 1 times tid.




Hentet lillegull i barnehagen og kjørte han rett til Marit. Der skal Tobias være til søndag kveld. Kjempe snilt av de å ville låne Tobias en helg, så jeg får litt "fri". Er litt rart at det er så stille her, og kjenner at jeg kjeder meg litt egentlig. Men har nok veldig godt av det. Og ikke minst, Tobias har veldig godt av å være med andre enn bare meg. Er sikker på at han får en super helg med verdens beste barnevakter, barnebursdag i morgen og aking på søndag :) Selv skal jeg ha en skikkelig slappe av helg, og gleder meg veldig til å kunne sove LENGE :) Nå kommer snart Christian, så da blir det ihvertfall litt mer liv her <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar