søndag 21. mars 2010

20 års feiring


Nå har jeg akkurat kommet hjem etter feiringen av Camilla 20 år :)
var en festlig fest. Jeg møtte blant annet på en jeg gikk 7 år på barneskolen med, men ikke har sett siden, veldig koselig!


Festen var som 20 års fester pleier å være:
- drita fulle mennesker
- søl OVERALT
- sovende mennesker
- fall
- god stemmning
- masse latter
- og politi besøk (og nei de kom ikke for å strippe)

Før fest start spiste jeg middag hos mamma og pappa: biffsnadder, pommesfrits og salat, kjempe godt! så la jeg Tobias i senga til tante og han sovnet 19.45. er litt vanskligere å få han til å sovne på andre steder enn i sin egen seng. Når klumpen hadde sovnet trasket jeg oppover og ankom vel festen litt over 8. Da var allerede folk svært fine i formen. Jeg koste meg med vin mens jeg hørte på gitar spilling og sang. Når jeg begynte å merke alkoholen gikk jeg over til brus. Er veldig rart hvordan man forandrer seg så mye etter å ha fått barn. Var absolutt ikke sånn før, da stoppet jeg aldri å drikke før jeg var så drita at jeg ikke klarte å helle oppi mer.
Litt over 12, trasket jeg ned til mamma og pappa igjen. Camilla og Andreas følgte meg hjem, takk for deeet!
Så var det bare å kle på Tobias og pappa kjørte oss hjem.
Tobias våknet når jeg satt han i bilen, men sovnet igjen med en gang han ble lagt i senga si. Er jo ikke noe problem når man har en så snill unge som han :)

1 kommentar:

  1. hehe ja det var ganske morro det ja:P hehe.. :P du ble fin i farta du også.. men den værste var vel sushil.. haha xD

    SvarSlett