fredag 12. mars 2010

Blir en blogger jeg og :)



Nå blir det blogging fremover på denne jenta og :) må ha noe å fordrive kveldene mine med når min kjære skatt sover og det er stille i stua. Denne bloggen vil nok handle mest om lille Tobias. Husker alle sa til meg at "tiden går så fort når man får barn" ja jøss, tenkte jeg. Akkurat som tiden vil gå så veldig mye fortere når man får en liten i hus. Men gud, det gjør den! Synes dagene bare raser avgårde! Når jeg nå ser på bilder fra den første tiden med Tobias, kan jeg ikke engang huske at han har vært så LITEN! Det går så fort. Nå er han snart 7 mnd alt, og har begynt å åle seg fremover og snur seg rundt både fra mage til rygg og fra rygg til mage. Har fått sine helt egene meninger om hvordan han synes dagen vår skal være. Helst vil han at mamma skal ligge ved siden av han på leketeppet hele dagen, og svak som jeg er for denne lille skjønningen, så blir det stort sett sånn. Å det å sove i senga si på dagtid er helt uaktuellt om dagen, da må vi ut å trille, og da gjør vi det. Har jo uansett denne voffsen min som trenger litt trim. Bortskjemt sier du... Neida! :) på kveldene nå har han blitt super flink, han blir lagt kl 7, da er han helt kjørt. Og sovner i det jeg legger han i senga, og da sover han søtt hele natten og våkner igjen i 8-9 tiden, blid som en lerke. Men nå er nok denne vaskemaskinen ferdig å dundre og det er på tide å få seg litt søvn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar