torsdag 18. mars 2010

skikkelig slappe av dag


Idag våknet Tobias kl 8. Jeg var super trøtt, etter en dårlig nattesøvn. så han fikk litt frokost og ny bleie, så havnet i senga mi. Der sovnet han igjen med en gang og sov til kl 11.15, kjempe deilig!

Jeg har skikkelig vondt i fingeren etter å ha blitt bitt idag. og nei, det var ikke Kira som beit. det var Tobias! Han tok tak i fingeren, stappet den i munn og beit til blods. fy søren så glad jeg er for at jeg ikke ammer lengre!!!

tv - mannen var her i dag og fikk ordnet parabolen, så jeg har kanaler igjen, jippi! Og i kveld blir det skikkelig tv kveld, hotel cæsar, lurt av Karlsen, Tangerud bakken og torsdag kveld fra nydalen. Og jeg har kjøpt inn masse smågodt og skal bare kose meg i sofaen :)

idag har vi egentlig gjort svært lite, så har egentlig ikke så mye å skrive om. Har hatt en skikkelig slappe av dag, og det har i grunn vært veldig deilig. Er ikke ofte vi har sånne dager.

2 kommentarer:

  1. så koselig da stine.. du får kose deg meg kira og tobias :) masse klemmer fra tante :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes ut som en god torsdag! (med unntak av biting naturligvis) Håper du får en fin helg!

    Tullefrans

    SvarSlett