tirsdag 30. mars 2010

Lek og koselig tur med verdens beste lompe :)


Starter med å fortelle litt om gårsdagen. Da fikk jeg nemlig ikke blogget, for nettet var ikke helt i form.
Igår sov Tobias helt til 10.45. Jeg våknet jo som pleier i 8 tiden. Men fikk jo da noen timer helt for meg selv på morningen, og det var deilig! Ellers gjorde vi i grunn ikke så mye i går. Gikk i leking helt til Tobias sovnet 19.00 og da tilbringet jeg resten av kvelden i sofaen foran tvn. Camilla kom i går og hentet Kira. Kira skal på påskeferie i ski, og være der frem til fredag. Så etter at Tobias hadde sovnet i går kveld, var det EKSTREMT stille i stua!

Dagen i dag startet 06.45, og det er ALTFOR tidlig! Da er nemlig ikke jeg helt våken enda. Jeg tok en madrass og la den ved siden av leketeppet til Tobias, og sov noen timer mens han lekte. Og etter et par timer til med søvn, var jeg helt våken jeg og.
Etter noen timer med lek og frokost for meg, lunsj for Tobias, kom Jeanette og hentet oss. Vi kjørte opp på parkeringsplassen på eiksetra, og gikk opp. På eiksetra ble det lunsj, kaffe og skjokolade :) Var en kjempe koselig tur, det eneste vi savnet litt var sola!
Nå kommer snart Pia opp, og vi skal se på de andre frustrerte fruene :)
Er veldig spent på hvordan natten vil bli. Tobias har siden han la seg, våknet en gang i timen! Bare håper ikke det er noen basilusker på vei, de er nemlig ikke velkomne hos oss nå!!!

1 kommentar:

  1. ja du har hatt det gøy du da.. jeh sitter hjemme og har omgangsyke jeg.. har hatt det i 2 dager.. roper på elgen hele tia xD

    SvarSlett