mandag 22. mars 2010

Har vært så sprek i dag :)


Nå sover lillegutt, og jeg får vel blogge litt før jeg skal se hotel cæsar, farmen og unge mødre.

Idag er jeg nemlig super stolt av meg selv. Jeg, Tobias og Kira tok bussen til lierbyen for å handle på formiddagen i dag. Og når vi skulle ta bussen hjem igjen rakk vi den akkurat ikke. Og jeg bor jo litt landlig til, så det går kun 1 buss en gang i timen. Så da bestemte jeg meg for å gå! Og for dere som ikke vet det, så er det faktisk LANGT! Og ekstra slitsomt med barnevogn og 2 bæreposer som ikke akkurat var så altfor lette. Var veldig fristet til å hoppe på bussen ved egge skole, men gikk helt hjem :) SÅ FLINK! :)


Må nesten skryte litt av Tobias i dag og. Han var snill som vanlig på tur, sov hele veien. Når vi kom hjem, la jeg han på gulvet. Og da gikk han jammen meg opp i krabbestilling. beveget beina fremover, men ikke armene. Så han datt jo fort ned igjen da. Men da er det nok ikke så altfor lenge til han krabber rundt her :)

5 kommentarer:

  1. SÅÅÅ flink du har vært, Stine!!
    Er det ikke deilig følelse når du kan sette deg utslitt ned i sofan med knallgod samvittighet?
    Fortsett sånn, så har Tobias en supersprek mamma som blir med på både fotballtrening, kakelotteri, dugnad og lekegrupper om noen år ;P Hehe..

    SvarSlett
  2. nåmen tobias er bare så flink.. du har også vært flink i dag da :) du er kjempe flink til å gå tur azz.. det skal du ha.. og du er kjempe flink med tobias :) skal hilse fra sushil og si unskyld for at han var så full :P kjempe stor klem fra tante :)

    SvarSlett
  3. Jeantte: jo det var så deilig, blir nok flere langturer på oss. og jeg ser virkelig frem til Tobias blir litt større og får litt mer glede på å bli dratt med rundt på forskjellige aktiviteter :)

    Camilla: Ja, vi er flinke vi :)
    og takk takk, elsker å leke og kose med Tobias.
    Hils tilbake til Sushil og si at det er helt greit, han var jo bare morsom :)

    SvarSlett
  4. det var det jeg sa også.. hehe..

    SvarSlett
  5. Hørte du hadde hvert kjempe flink, stolt av deg:) Jeg vil bli med på langturen neste gang.. Men hvordan er det å gå fra Lierbyen og til der du bor på de veiene? Klem<3

    SvarSlett