søndag 21. mars 2010

Sjefen :)


Hvis man spør hunden min hvem som er sjef, så svarer hun MA-MA. Jeg har nok feil lært henne litt ja. Egentlig burde hun svart TOBIAS.
Tobias er uten tvil blitt den nye sjefen i huset.
Han bestemmer når jeg må stå opp. Når jeg får spise. Når jeg får dusje. Når jeg får slappe av. Når jeg må trimmes. Hva vi skal se på tv. Når jeg må lage mat. Når vi skal ut å trille. Og i dag tok han jammen meg over dataen min og, hylte når jeg tok den fra han. Han satt med dataen på fanget i nesten en time. dataen var ikke på, så fatter ikke hva som var så gøy med den. Han begynner tidlig


Idag har vi egentlig gjort så lite som mulig. Hatt kort besøk av Jenny/bestemor, gått en halvtimes tur og ellers bare slappet helt av. Nå sover sjefen og jeg skal ta en runde tennis (wii)

4 kommentarer:

  1. hehe tobias er mannen i huset vettu stine :P

    SvarSlett
  2. Hehe, sjefen er jo veldig kjekk da! :)

    SvarSlett
  3. Haha.. Så morsomt bilde av Tobias med pc`n xD

    SvarSlett
  4. Tobias er både mannen i huset og en veldig kjekk sjef :)
    og Jeanette: vet det, helt genialt. lille datanerden til mamma det :)

    SvarSlett