onsdag 24. mars 2010

Det nye huset


I dag startet dagen med et besøk av Lier e-verk og en branndame. Jeg visste at de skulle komme idag, for jeg har ringt inn i de og meldt fra at ting ikke helt er som det skal her med strømmen. De var inne å sjekket alle rom i min leilighet og i naboen sin. Leilighetene var i og for seg greie, men strømmen fungerer ikke. Så da får vi se hva som skjer videre med den saken.

Litt utpå dagen kom Jenny og hentet Tobias. Han koset seg med bestemor, mens jeg og Kira var nede å så på det nye huset vi skal flytte inn i :)
Huset ligger i Lierbyen (rett ved rimi). Det er et sidehus på gården der. Huset består av:1 etasje - stue, spisestue, bad,kjøkken, et soverom, vaskerom
2 etasje - et lite kjøkken, 3 bod, 3 soverom og do
Så nå får vi snart stor plass, og det gleder vi oss til. Er litt usikkert akkurat når vi kan flytte inn, for er noe problemmer med vannet der. Så de må grave litt først. Men vi regner med at det blir i begynnelsen av mai. Et ekstra pluss er den fine stallen utenfor. Nå bor det 3 hester der, og vi skal vel ikke se bortifra at det kommer ihvertfall en til :) Det nye huset passer meg HELT perfekt. Landlig, samtidig som kjempe sentralt! Kira likte seg veldig godt der. De i huset ved siden av har en liten hund. Så i tilegg til KJEMPE plass å løpe rundt på, har hun også en lekevenninne der.

Etter å sett huset, kom Hilde å hentet meg. Vi var en tur på felleskjøpet, og Kira fikk nytt halsbånd og bånd. Så var Hilde så snill at hun kjørte oss til Jenny og Stein. Fikk servert deilig middag, kylling, ris og salat. Tobias har snille besteforeldre han :)

1 kommentar:

  1. hehe ja dem er snille.. du glemte og skrive at jeg og andreas også kom en liten tur før alle dro igjen.. hehe :)

    SvarSlett