torsdag 25. mars 2010

Enda en katt?


Jeg har en katt som bor hos meg nå. Passer henne for dyrebeskyttelsen. Og på tirsdag var det en stripete katt som stod utenfor døra mi å mjauet. Og den har nå kommet hver dag, flere ganger i døgnet. Så i dag har jeg vært litt rundt i nabolaget, men hun er ikke savnet noe sted. Så nå bor det plutselig 2 katter her! Det blir forhåpentligvis ikke så altfor lenge. Jeg er litt lei av ledninger som blir bitt over, kattehår OVERALT, og ikke minst å tømme kattedoen. Kan ikke fordra lukta av kattedritt, så den doen må jeg ta minst 4 ganger daglig!

I dag har jeg og Tobias vært på tur med Jeanette. Først tok vi turen til skatteetaten, som vi akkurat ikke rakk. De har jo bytta lokale. Så gikk turen til liertoppen. fikk kjøpte ny mobillader, leker og sengeteppe til Tobias og litt vin til mammaen. I morgen skal jeg nemlig på vinkveld med Marit, Rita og Susan.
Når jeg kom hjem og fikk lagt Tobias, banket det på døra. Det var en jente som jeg vet bor 2 hus nedenfor meg. Men absolutt ikke kjenner. Er ikke helt vant til på bo på bondelandet, der alle kjenner alle og det er helt normalt å komme på nabobesøk. Men koselig var det! Jenta heter Pia og er like gammel som meg. Hun kommer en tur i morgen og for å bli med på den daglige trimmeturen min :)

Også må jeg vel skryte litt av godgutten min i dag og :) Han har blitt så flink å ligge alene på leketeppet sitt nå. Kan ligge i flere timer å bare leke for seg selv. Kommer seg opp i krabbestilling flere ganger, men kommer seg fortsatt ikke så langt. Han går nemlig bare frem med beina og ikke armene. Og da detter han jo fort ned igjen. Nå har han også fått 2 tenner oppe. Så nå er det 4 tenner i denne lille munnen.
Ja eller så synes jeg dagen bare har rast avgårde, nå er det natten alt for meg :)

1 kommentar:

  1. jaja stine tobias er kjempe flink og det er du også.. :) jeg synes du kunne tatt deg en tur opp da du var en tur her da:P hehe klemmer fra tante :)

    SvarSlett