lørdag 27. mars 2010

Koselig kveld med jentene


I går startet jeg dagen med å tørke støv, vaske opp, støvsuge, vaske bad og vaske gulv. Var ferdig kl 11. Og da kom Camilla (min lillesøster) på besøk. Hun gikk en tur med Kira for meg, og gulvene var like møkkete når de kom hjem igjen. Herlig med hund i dette søleværet!
Pia kom også en tur innom, og spiste middag med oss.

På kvelden dro jeg til Drammen for å drikke vin med Marit, Rita og Susan. Ble en kjempe kveld!
Kvelden starta rolig, med pizza og norske talenter. Og ende med venninne spillet og barnesang :)
Var en veldig vellykket sammenkomst, som jeg håper snart gjentar seg. Merker også på formen i dag at det var en morsom kveld i går! Camilla stilte opp som barnevakt. Tobias og Kira storkoser seg sammen med tanten.

Idag fikk jeg sove lenge, Camilla tok Tobias på morgen. Det var deilig det. Kira kom og vekket meg i 11 tiden, da synes hun det var på tide at jeg stod opp. Da var hun nemlig veldig klar for å gå tur. Så etter frokost ble det en liten trilletur på oss. Jeg synes det er kjempe deilig å gå ut for å gå tur, når jeg er litt redusert! Det er den beste medisinen for min del.

Ellers idag har jeg egentlig ingen store planer. Det eneste jeg er hel sikker på er at kvelden skal tilbringes i sofaen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar