tirsdag 23. mars 2010

jeg MÅ bare samle hodet først :)


I dag var jeg og Tobias på liertoppen. Jeg kjøpte utrolig nok garn og strikkepinner, samt oppskrift på genser og bukse til Tobias. Så nå har jeg store planer om å begynne å strikke (prøve ihvertfall) :) Synes jo det var veldig gøy å strikke når jeg gikk på barneskolen, men har ikke gjort det siden. Så dette kan bli spennende!

Når vi kom hjem, ble det en liten gåtur med Kira. Så fikk Tobias besøk av bestemor og bestefar. Det er alltid like koselig :)

Jeg prøvde i dag og gi Tobias kavring. Mamma som fortalte at jeg fikk det som liten, og at det er veldig godt for tennene. Tobias elsket det! han satt i stolen sin og knaget på denne skorpebiten sin i evigheter.

På kvelden i dag fikk jeg besøk av Jeanette og Pettern. Vi koste oss foran tven med zitaburger og smågodt :) Nå har magen til Jeanette blitt STOR, og jeg gleder meg til lille Elias bestemmer seg for å forlate magen og komme ut i den store verden for å hilse på oss. Etter frustrerte fruer, vile Jeanette hjem til senga si. Pettern måtte samle hodet sitt før han var klar for kjøring. Og det tok faktisk en HEL time å samle det hodet :) hmm.... det kan ikke være greit!

Nå skal jeg hoppe i seng, for i morgen blir en dag med mye spenning på menyen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar