onsdag 31. mars 2010

En ganske slitsom dag


Dagen i dag startet 08.20, og det var jo forsåvidt veldig greit. Og jeg hadde nok vært veldig opplagt, hadde det ikke vært for at jeg og Pia satt oppe og skravla til litt over 01.00 i natt. Pia fikk for seg at hun skulle reparere doen min, som har levd sitt helt eget liv de siste ukene. Hun klarte å fikse doen, men lagte oversvømmelse i kjelleren :)

I dag har Tobias hatt en eksremt dårlig dag! Ikke ville han lekes med, ikke ville han sove, ikke ville han kose, og har vært illsint i hele dag fordi han ikke fikk lov til å spise opp mobilen min.
Han har blitt en skikkelig trassen liten gutt, trodde ikke de begynte så tidlig! Han hyler hvis jeg tar fra han noe, hyler hvis han mister noe, hyler når jeg kler på han uteklær osv osv... Han virkelig bare trasser, kaster seg bakover og setter i et sykt høyt hyl. Jeg blir nesten litt overrasket over hvor høyt han faktisk kan skrike til å være så liten.

På formiddagen i dag kom Tina på besøk. Og da ble Tobias i kjempe humør. Satt på gulvet å lekte med Tina og var så fornøyd. Rett etter Tina dro var det trass igjen, så jeg ringte Jenny og Stein og lurte på de ville komme å leke litt med barnebarnet. Og det ville de jo selvfølgelig :) Når de kom ble Tobias igjen i strålende humør! Blid som en lerke.
Synes det egentlig er kjempe rart, men han ville vel ha besøk idag da :) Rare, rare ungen min.
Jenny og Stein dro når det nærmet seg leggetid. Og når han fikk på pysjen og skjønte at det snart var natta. Da hadde han plutselig veldig lyst på kos. Han smilte, lo og var så fornøyd. Så da fikk han sitte oppe og se hotel cæsar med mamma. Når jeg la han i senga kl 20.00, sovnet han uten en lyd.

I morgen drar vi på en mini påskeferie oppe hos mamma og pappa. Planen er å sove over til fredag. Det blir koselig. Så er jo Anita der på påskeferie nå også.

1 kommentar:

  1. Da har jeg vært innom bloggen din en tur også, kjempefin :)

    SvarSlett