søndag 14. mars 2010

En dag med mye surr


idag startet dagen vår kl 07, og det er i grunn litt i tidligste laget for meg. Men men, den lille sjefen i huset bestemte at da var det på tide å hoppe opp av senga og gå å lage grøt. Etter frokost la jeg Tobias på leketeppet og gikk for å ta gårsdagens oppvask. Eller oppvaskmaskinen skulle vaske opp, men kopper og tallerken kommer ikke inn i den av seg selv. Så var vel på kjøkkene i ca 5 min, og når jeg da kom inn i stua igjen var Tobias borte! Og jeg begynner å lete OVERALT, kunne ikke fatte hvor jeg hadde satt fra meg han. Han ligger nemlig stort sett veldig rolig. Men joda han hadde kravlet seg bortover og kommet seg under bordet, lille luringen til mamma! Når det var tid for lunsj, klarte jeg selvfølgelig å miste grøtpakka på gulvet, grøtpulver OVERALT! Så da var det bare å kaste seg i bilen og kjøre til bunnpris, som er åpne på søndager og det liker jeg svært godt, takk for deeet! På vei hjem igjen stoppet vi på statoil i lierbyen for jeg ville ha noe godt, og når jeg skulle betale der inne var lommeboka borte! Så da ble det å kjøre tilbake til bunnpris igjen, der lommeboka heldigvis lå urørt på bakken der jeg hadde stått parkert. Satte meg inn i bilen igjen og kunne ikke finne bilnøklene, leita gjenom hele bilen og på bakken, for jeg så de stod i tenning på bilen, flott! I kveld har vi vært hos bestemoren (farmor) til Tobias og spist deilige vafler :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar