lørdag 13. mars 2010

Årets første utepils og bursdagsfeiring for verdens beste lillesøster


på formiddagen i dag dro jeg og Tobias til Drammen for å møte Tina. Fikk kjøpt gave til Camilla som ble 19 år i dag, kjøpte gavekort på bik bok, kjede, øredobber, hårbøyle og 2 filmer. Tina skjemte bort Tobias litt med en bukse, skjorte og lue fra polarn o. pyret og en leke, snille Tina :) Etter å ha trasket rundt på magasinet en stund, dro vi på pigen og tok årets første ute pils. Så utrolig deilig å kjenne solen varme og vite at våren nærmer seg! Er så dritt lei snø nå. I kveld var vi på tranby og feiret lillesøster sin 19 års dag. Den ble feiret med mamma, pappa, bestefar, camilla, thomas, meg og tobias. Camilla hadde bestemt maten, og det ble reker og krabbe. Etter å ha spist meg god mett, kom kakene på bordet, ostekake, muffins og blåbær kake. Er nå stapp mett! Hadde tatt med pysj til tobias og han sovnet i tante sin seng i 8 tiden. Han har et ekstremt godt sovehjerte for nå vi dro hjem 22.45. Var det bare å dra på han dressen, sette han i bilsete, kjøre hjem, ta av dressen og legge han i senga si, og han sov like herlig! For en snill liten gullklump jeg har :)

3 kommentarer:

  1. Ja,vi var ganske gode på gave kjøp;)

    (mitt i blinken)

    >>-> o


    Men jeg gleder meg kjempe mye til jeg ser Tobias i tøyet jeg kjøpte ( "kremt" fra meg OG ALEX.....)!!
    Han er jo første "fillebarnet" i jenteflokken vår,så det sier seg jo selv at han blir litt kjempt bort;)

    o0o
    o00o0oo
    ooT T
    ol l
    l____l

    ^
    (pils)

    Et forsøk på en pils :/
    men den var veldig god,hvertfall etter 1 så lang dag:D

    SvarSlett
  2. Sytter`n... pilsen min ble ikke sånn jeg ville ha den:(

    SvarSlett
  3. Ja vi er super flinke gavekjøpere :)
    Tobias skal få ha på seg det nye tøyet neste gang tante Tina kommer på besøk!
    Synes forresten ølen var fin, veldig kreativt :)

    SvarSlett