onsdag 17. mars 2010

sykdom, tur og bursdag



Det er heldigvis ingen av oss som er syke. Men i dag skulle vi egentlig fått besøk av en dyretolker. Kira er plutselig blitt så ekstremt redd for mennesker hun ikke kjenner, spesielt menn. Så da skal jeg spørre Kira hvorfor hun er så redd :) Er litt skeptisk til det, men det skader jo ingen å prøve. Hadde gledet meg veldig til han skulle komme, men så ringte han og sa at han var syk, og sykemeldt til over påske. Så da må vi vente litt lengre. En annen ting jeg hadde sett frem til var at det skulle komme en mann her idag, og ordne internettet (nå stjeler jeg naboen sitt) men han måtte også pga sykdom, melde avbud. og kommer derfor heller på fredag.

På ettermiddagen i dag gikk jeg, Tobias og Kira lang tur og ende opp hos farmoren og farfaren til Tobias. Camilla ble 20 år idag, så da måtte jo Tobias opp dit for å spise kake og gratulere tante med dagen. Blir nok stor forvirring for Tobias etterhvert å ha 2 tanter som heter Camilla. Var kjempe gode kaker og i så godt selskap ble det en veldig koselig kveld.

Når vi kom hjem var det bare å pusse tenner og legge Tobias. Og jeg satte meg foran tven for å se dagens høydepunkt, nemlig hotel cæsar! også er det jo farmen i dag og. men neida, nå har selvfølgelig snøraset tatt tv antenna! grr.... ! nå har dette snøraset her gjort bilen flat, delt gjerde mellom meg og naboen i 3. knust uteburet til kaninen, tatt tv antenna... hva blir det neste? er så drit lei snø!

5 kommentarer:

  1. Uff.. Nå har vel du hatt din dose med uflaks denne uken :P
    Godt å høre at du koser deg med familien ihvertfall da :)
    Herlige bilder du har lagt ut ;)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder!

    Så spennende med sånn dyretolk også. Blir moro å høre hvordan det vil gå for seg. Jeg tror jeg er litt skeptisk til "sånt" selv, men det skader jo ikke å prøve, nei. Vi skal muligens få oss to katter her etterhvert! Og du må gjerne komme på besøk en dag - det hadde vært kjempekoselig! Driver og pusser opp nyinnkjøpt leilighet, og jeg tror nok det blir ganske så fint etterhvert :)

    Maren /Frans

    SvarSlett
  3. hei hei.. ja du har vikelig vært heldig.. hehe.. jeg gleder meg til du kommer på lørdag.. tobias var jo i kjempe humør i går da.. var kjempe koselig at dere kom i går.. :) klem fra en stolt tante :):) masse klemmer fra "onkel" andreas..

    SvarSlett
  4. hei du din skokoppdverg! ja vi kommer gjerne på besøk en dag, hadde vært kjempe koselig å sett deg igjen. og så har jeg veldig lyst til å hilse på pingu snart, har enda ikke fått hilst på han jeg :) Gratulerer med ny leilighet, i Oslo? katter er koselige dyr det. har en her fra dyrebeskyttelsen som har bodd her siden januar. er jo så greit med katt for de klarer seg så fint selv

    SvarSlett
  5. Camilla:
    ja har vært kjempe heldig...
    jeg gleder meg masse til lørdag jeg og, hæla i taket :)
    Var veldig koselig i går, selvfølgelig måtte Tobias komme å feire tante.
    Tobias sender mange natta klemmer til onkel og tante

    SvarSlett