søndag 28. mars 2010

Kake og en ganske spesiell kveld


I dag hadde jeg vekkerklokka på 08.00. Klokka ble jo stilt en time frem i natt, og jeg ville sørge for at Tobias fortsatte med samme rytme. sove 19.00 og våkne ca 08.00
På dagen i dag var vi på besøk hos besteforeldrene til Tobias. Fikk god krydderkake, noe Tobias også synes var veldig godt! Så koste Tobias seg med bestemor og bestefar, mens jeg dro med meg Tommy og alle 4 hundene ut på tur.

Når Tobias var lagt, kom Pia på besøk. Ble en koselig og en ekstremt spesiell kveld. Pia har det vi kaller en sjette sans, og kvelden ble tilbringet med stearinlys i mørkt rom. Vil ikke grunn ikke skrive mer om det, kan bare si at jeg ble temmelig overasket!
Ha en vidre flott søndagskveld alle sammen!

1 kommentar:

  1. så koselig da.. kommer en tur til oddeval i påsken jeg også.. :) klemmer fra tante camilla og "onkel" andreas :)

    SvarSlett